Tuesday, January 7, 2014

The Holiday Season in San Francisco


Merry Christmas my Dearest and most amazing Readers ;) Sorry I’m a little late with my post ;) but still I hope you all had a wonderful Christmas with your loved ones, family and friends. Here are some of the photos I took this holiday season, I hope you will enjoy all my looks. 

★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ 

   Święta, święta i po świętach ;D Po długiej przerwie spowodowanej nadmiarem pracy, powracam. Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko leci, dopiero co był października tu juz styczeń. Z powodu świąt cały grudzień minął mi bardzo szybkowydaje mi sie, jakbym cały ten miesiąc spędziła pracując i spiąć... W życiu tak zapracowana nie byłam.

   Niestety, kolejne święta minęły mi niezbyt świątecznie, z daleka od rodziny i naszych tradycji. Jednak nie ma co narzekać, piękna pogoda sprzyjała przez cały grudzień, humorek jak zwykle rowniez dopisywal i oczywiscie cudownych ludzi dookoła cala masa. Wiec jest sie czym cieszyć. Mam nadzieje, ze Wasze święta były udane i z nadzieja czekacie na nadchodzący rok.


Santa Baby



This year's Sephora's Holiday Look:



Guess who was Santa's favorite reindeer this year ;P

Christmas dinner:
~~~~~
Obiad swiateczny:





Christmas Elf & Rudolf <3



  Z okazji nowego roku chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, których spotkalam na swojej drodze iktórzy pomogli kształtować mnie na osobę, którą teraz jestem. Nie ważne w jakich okolicznosciach miałam przyjemność (lub nieprzyjemność)Was poznać, dzięki Wam jestemgdzie teraz jestem. Powoli dążę do celu, który sobie dawno temu obrałam. Jestem wdzięczna za silna osobowość, za pozytywy stosunek do życia, nie ważne w jakiej sytuacji bym sie nie znalazła. 



Życzę Wam wszystkim spełnienia marzen i nigdy nie watpienia w swoje możliwości!



NYE outfit and makeup:

Makeup - Urban Decay VICE 2 Palette
Dress by Camille Flawless 

★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ 

Makijaz i krecja noworoczna:

Makijaz zrobiony przy uzyciu palety Urban Decay - VICE 2.
Sukienka od projektantki Camille Flawless obszyta krysztalami Swarovskiego.





Buziaki :*

Tuesday, December 3, 2013

Fairy Week



Halloween is long gone, but I still have for you few halloween looks. One of the makeup themes at my work (at the beginning of October) was Fairy week, what a wonderful theme. Tons on sparkling  treasures were shinning all over our faces, what a beautiful sight. 

♦       

Halloween juz daleko za nami, jedak ja nadal mam wiele 'lookow' do podzielenia sie z Wami. Dzisiejsze makijaze to makijaze 'na wrozke', pierwszy tydzien pazdziernika taki byl wlasnie temat 'wygladu' w mojej pracy. Tematyka bardzo przyjemna bo pelna brokatu ;) Nieograniczone ilosci blyszczacego skarbu mienily sie na naszych twarzach. Sprawilo to, ze caly sklep wydawal sie jeszcze bardziej basniowy niz jest (zwlaszcza dla nas kobitek kochajacych makijaz).

Kilka sposobow nakladania brokatu:

1. Klej do brokatu (np.Too Faced)
2. Przezroczysty eyeliner 
3. Cien w kremie
4. Klej do rzes 

Jakie sa Wasze sposoby na nakladanie brokatu?



Ways to apply cosmetic glitter:

1. Glitter Adhesive
2. Fyrinnae Pixie Epoxy or clear eyeliner
3.  Cream eyeshadow
4. Eyelash adhesive (if you really, really have to)

What's your favorite way to apply glitter?







XOXO

Buziaki!